Ledig..

Nu den sista tiden har jag verkligen varit trött vet inte vad de kan bero på men idag känns de änligen bättre...har till och med motivation att träna hund på kronan ikväll med bevakningsgruppen..:-) jag måste sätta mig ner och rannsaka mig själv har 100000 gärn i elden just nu så jag tänkte ta och kolla vad jag verkligen måste göra och vad jag kan skita i om man säger så har ju lite svårt att säga nej till saker och ting som dom som känner mig vet...
På jobbet är de kanon kul vi har mål att jobba mot och de känns så roligt att vara tillbaka på där och veta att jag har ett lång vikariat där nu helt annorlunda kännsla..
I lördas var jag och Amanda på Leos och gisses vad barn de var där men vad hade jag att förvänta mig en lör haha amanda är galet förtjust i att vara där må jag säga Moster skulle vara med på allt huga jag är ju lite skraj måste jag säga men vem kan motstå en karamell som henne :-)bilder kommer nedan ..
Sen sov hon hos mig för första gångenn gisses vad mysigt de var mamma var oxå här så vi myste hela familjen men hon är inte stor men gisses vilka sparkar hon får in på natten alltså, de är verkligen underbart att han hon här men jag undrar hur får man livet att gå ihop när man har barn hund jobb mm??? hmm inget jag skulle palla iallfall...:-)
Imorgon fortsätter tapetseringen hemma hos mig så kul vill bara få allt gjort på samma dag så jag kan ha party här hemma snart haha har utlovat ett party för jobbarkompisarna har ju ej bjudit på gåvobrevs festen ännu skämms på mig man jag får väl göra nå riktigt bra av de hela.
Nu ska vi fara och hämta cyklarna på örnästet för nu är de VÅR ha de gott allihopa kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0