Nu är de ett tag sen igen..

Fasiken vad dagaran rinner iväg jag hinner inte med alltås de händer mycket nu runt om kring mig må ni tro i Måndags blev jag moster igen åt en villiam 4200 gr och 52cm lång man kan ju undra hur han rymmdes i Emmas mage :-) för hon var inte stor han är söt som socker har ej fått se han i verkligeheten ännu men Emma har skickat kort. Jag säger bara välkommen till världen lilla prins..
Sen har jag fått lång vikariat på F21.
Har oxå börjat anmäla mig till tävlingar i år måste ju ta tag i de så man börjar träna ordentligt nu har även börjat i en bevaknings grupp på Luleå Bk ska blir kul att komma igång och att lära känna nya människor..vi kör igång nästa onsdag med lydnaden hmmm passande!! var ochtränade på klubben lite i mån innan mötet syrran dirigerade mig fick lite ordning på pipet man jag fick några tillsägelser oxå men de tackar jag bara för.
Helgen som var åkte vi till stugan och njöt iallfall på lördag då vi hade kanon väder dön var värre men friskluft är friskluft oavsett väder egentligen denna årstid är ju inte kall..
Diva har börjat löpa så nu går jag mot jobbiga tider Indy blir pipig och kollrig, men jag vet att jag kommer aldrig mer att ha tika och hane i framtiden haha.. men de går ju över fort men när man är i de så tycker jag att de är ett helsike..
I måndags var jag med Amanda på Leos lekland gisses vad jag fick springa bra tränings pass för mig mormor var oxå med men hon har ju ont i ryggen fortfarnade stackaren men de var kul..Hon är så jäkla underbar denna flicka.
Fick även ett tråkigt samtal idag Kajsa som ägde Lipton ( Lissen och nellies valp) han hade fått somna in på söndagen huga fick tårar i ögongen mina tankar går till er!! tack för att ni ringde de betyder mycket för mig..Nu jfår han oxå springa på som gröna ängarna och slippa ha ont Nu får han och nellie träffa igen...
Idag far vi nog till klubbviekn och grillar så hundarna får springa har nyss varit på en långis men skönt att få lungan kvällar när hundarna är trötta..
Nu ska jag städa lite innan jag drar ut tänkte att solen ska få värma upp lite innan vi far ha de gott alla mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0