Sorg i huset...

Idag fick jag de samtalet man aldrig vill ha min systers hund Campa var hon vet hon har varit halt iett tag och gått på Rimadyl men de hjälpte ej så dom bokade en tid hos Pia.
Tojan ringde mig ja jag vet ej vad kloclan var och sa att dom måste ta bort Campa jag trordde ej att jag skulle reagera så starkt som jag gjorde gud tåraran strömmade ner för kinderna 11,20 fick jag sms av jojje att nu hade hans bästa kompis somnat in hon skulle ha fyllt 7 år på fredag. Hon har lämnat ett stort tomrum är de en schäfer jag gillade så är de Campa hon var så underbar mina tankar går till familjan Lindahl..
Vila i frid lilla campa du är saknad av många här nere på jorden men nu slipper du lida mer och får springa med dom anra hundarnapå gröna ängar och ha kul Sakan dig så/ syrro med flock

Kommentarer
Postat av: Emma

Molles kompis ju :(

2009-04-03 @ 23:37:11
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0