Äntligen

Nu har jag flyttat klart och trivs som fisken i vattnet att jag inte har flyttat tidigare när jag har tänkt men vad visst jag då men vad säger man bättre sent än aldrig men örnäset saknar jag INTE.
Fär er som har saknat mig på msn så är de så att jag ej har internet ännu ganska skönt men klart man saknar att snacka med sina vänner.
Nu väntar en tid med tapetsering byte av golv pussel och plock sen ska jag ställa till med en inflyttningsfest vem vill komma haha..
Sitter just nu hos min syster ooch är med Amanda ska fara in till stan och kika de var ju ej igår man drällde omkring på stan ska bli trevligt och få se lite folk hoppas jag känner någon.de kommer bilder sen på ny läggan och jag vill passa på att gratta Kiwi till sina valpar ska se om jag nu kan ta mig ut och kolla på underverken när dom blir större om jag vågar vill säga. ha de bra alla nu så höres vi bättre när jag får mitt internet hej hopp på er ha den trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Kiwi m flock

Hejsan

Klart du måste komma ut och se på dom 7 underverken ;)

From v 11 så är det bara att stövla in och gosa med dom :)

Kramar från stugan

2009-02-23 @ 14:05:50
URL: http://www.newstorykiwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0