Flytt

Nu har jag fått börja flytta och de känns så jäkla roligt trosts att en tår faller för örnäset men jag vet att jag kommer att trivas läggan är bara SÅ fin väntar på att min sambo..ska kliva upp fan så seg han kan vara haha.
Min syster är sjuk så jag önksr att hon kryar på sig och inte har dåligt samvete för att hon ej kan hjälpa de löser sig de vet jag love you sis. Mamma är en ängel hon har tagit ut komp idag för att finnas till hands,,jag har så underbar familj så de är inte klokt tack för att ni finns.
ska sova i ny läggan första natten inatt och sen är de urstäding på metargränd imorgon besiktning på tor håll tummarna alla människor att den går igenom..är alltid nerrvös när jag ej kan kontrolera sakerna. ingen träning med hunden har jag hunnit med men nu ska de bli träning med bjöx gänget frmöver ha det gott bilder på läggen kommer så sen kram på er alla

Kommentarer
Postat av: anna-k

hej hej!

glider in på din sida å säger HEJ:D nu var d alldeles fööör längsedan vi hitta på ngt skoj men du har nog fullt upp i allt flyttande haha



banga inte nu den 7 mars för det kommer att bli SÅ KUL med singstar mängder vittvin och riktigt goá skratt:)

kram

2009-02-20 @ 12:19:12
URL: http://zipza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0