Hemma igen

Då har man varit 5dagar och lustat sig i Enköping Stockholm västerås jag verkligen älskar Stockholm fasiken man lir så glad när man är där :-) har varti hos min kusin med min mor och min andra kusin de har verkligen varit toppen vi har surrat rantat och druckigt gott vin och goda drinkar fått håret klippt masserad och ansiktsbehandlingar vad mer kan man begära :-) behöver detta fast man är hemma hela dagarna man känner sig så påkostad på nå sätt. Hon har två urgullig hundar enzo och cissi som har förgyllt min apstinent att få promenera .. gisss dom har ju spårmarkerna framme NU!! himmel så fubbo hon bor granne med han som startade hundkompetens så jag har kikat lite när dom tränade hundar i sön jo jag vet alla som ej har hund de är skadat haha.
Men nog är de skönt att komma ifårn sina jyckar ibland men när man kommer hem så behhöver man ju ej fundera på om man är saknad eller ej iallfall av hundanrna:-)
Igår tog jag hundarna och gick via svartöstan ut på isen och njöt av den första soliga dagen på länge SÅ underbart ville ej fara hem och packa men eftersom min underbara mor och syster skulle komma och hjälpa mig så var de bara att gå hem igen nu är mitt hem snart bara lådor men fy vad jag har fått rensat skulle behöva flytta oftare haha nu ska jag gå  och packa de sista kanske  hinner jag börja torka skåpar men ha de gott alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0