Åh vad jag tänker mycket..

Jag har haft svårt att sova i två nätter jag grubblar på en sak ...en sak som gör mig rädd.. men hoppas att de kommer att bli bra..men ska inte skriva ner massa blaj i bloggen nej ni de ska vara en rolig blogg för alla..!!
Nå iallfall vi har fått njuta av att vara i stugan i helgen hundarna har sprungit som ganingar halt knäckta på lör kväll så jag och danne kunde njuta av en lugn video kväll :-) de är härligt att se dom så utslagna då vet man att dom är nöjda om man säger så .. bilder kommer..
Igår kväll var vi till ridhuset och tränade de gick super bra visst lite pip blev de ju när vi kom in i ridhuset dom som var där hade lungt och stilla till Indy och Campa kom in då började de tutas..men jag kännde mig jätte samlad och fokucerad och de gick verkligen bra..vi körde linförighet/fritt följ utan pip.. inkallning med ställande..läggande under gång kryp och platsliggning allt är jag näjde med som sagt vi avslutade meda tt köra pucksöt på läktaren har inte gjort de på länge så jag testade mest för att se men nog har jag en kanon hund :-) ingen tvekan han dammades av och gick kanon han är en once in a life time hund så är de bara...jag är så glad att jag har fått han de är en riktig läromästare. helt enkelt en kanon fin hund!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga bilder helena!! :D

2009-01-12 @ 17:02:44
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0