hej hopp alla glada människor

Just nu känns allt i livet så underbart enkelt och roligt jag pratade med en gamal (inte ålders mässigt nu) kompis som oxå har lust att börja köra sök så jag hoppas nu att vi kan få ihop ett litet gäng som kan köra på skulle vara så kul.   Idag var jag Indy Mia och Zebbe på kronan och körde lydnad och jag körde oxå ett hårt spår åt indy. Spåret gick si så där blåste ute så de var inte så enkelt..men han jobba på bra och vi kom dit vi skulle :-) sen körde jag rutan med hjälp av Marias råd och gisses de gick bra tur att man har många hund kunniga :-) vänner  tack på er alla som orkar med mina bekymmer hahaha allt jag körde gick bra men klart man alltid behöver andras ögon fick ett bra tips av Mia på inkalnning med ställande som hon såg att jag gjorde fel att de är underbart med människor som säger när de inte ser bra ut jag uppskattar verkligen de.. jag är inte rädd för kritik tvärt om..Var helt klart nöjd med träningen idag fick mycket gjort så nu kör jag på sön i ridhuset och nästa vecka innan jag far till stockholm och lustar mig ,
Middag hos min syster och Amanda jojje var borta så jag tillbringara kvällen där inte helt fel de heller de drar ihop sig till flytten så jag ska packa hela helgen ha de gott alla människor

Kommentarer
Postat av: Åsa

Då syns vi på söndag i ridhuset, tjoohoo vad jag var smidig på skyddet i går hahah som en järnspett.

Kram och see yoooooooooooou

2009-01-23 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0