Imorgon far jag till stockholm!!

Kära läsare är verkligen dålig på att uppdatera sidan har en kompis som ska fixa den snyggare bara jag får fingrarna ur de berömda och säger hur jag vill ha den sen vill jag ju ha länkar till folk och gästbok allt hänger på mig skärpning nu hollen sidan är ju så trist..Inte har jag heller hunnit träna hund i  helgen eller i går idag har jag haft fullt upp :-) Lisse är dålig i magen igen suck de är nog nå allvaligare än vad jag trott för han har inte kännslig mage så men min kära sambo har idag köpt dietfoder för  680 kr åt han och de är 14 kg de är ju inte klokt vad foderleverantörer kan ta för priser..men dom vet ju att man gör ju allt för sina djur så är de ju bara..Ja annars lungt Lisse ska vara hos min syster fred till sön Indy hos Henke och cissi och Diva hos dannes föräldrar så allt är ordnat.Känns jobbigt att fara iväg när lisse är dålig men vad kan jag mer göra än de danne gör inget mycket men fjantig som man är!!
Jo en GLAD nyhet Kiwi linda (som jag kalllar  henne) berättade att jag och Indy blivit Newstory apellhund 2008 alltså vi hade bästa tävlings resultatet av nestory hundarna som tävlat förra året i apellen om jag nu fattade rätt hahaha de var ju kul för vi hade ju bara en 5:a på budföringen.. .osäker mottagare och en matte som kanske hade tränat för lite..Men de var jätte kul iallfall.
Nu ska jag packa lite de blir bara handbagage för känner jag mina kusiner rätt så blir de mest att gå i kaftan men jag klagar ej ha de gott alla mina vänner så höres vi när jag kommer fårn storstan nyklippt och fin hahah kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Linda Kiwi och prinsen

Hoppas du får en kanon trevlig helg nere i fjållträsk ;)



Här i byn går allt bara fint.Ska ta tag i prinsens träning samt fixa och dona så att valplådan m dylikt blir klar tills de är dax för gremlins ankomsten asg

Kram från oss

2009-01-29 @ 13:54:54
URL: http://www.newstorykiwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0