Nu jäklar ska de bloggas

Gisses vad moderna jag har blivit nu :-) trodde väl aldrig att jag skulle få igång en egen blogg sitter ju dagarna i ända och läser andras bloggar men nu kan nu alla läsa om mig oxå kanske inte så intressant alltid men skoj iallfall tusen tack syster yster (emma) för hjälpen.
Ni som känner mig vet nog att de kommer att stå en hel del om mina hundar här förhoppningsvis ska jag få upp träningen igen med indy så vi kan tävla till våren igen har verkligen varit slö!!! fy att jag bara låter han vara när jag har en så bra och fin hund skärpning hollen...Igår kom min vän sandra med blåslampan de var bar att sätta ingång att städa och rensa förrådet inför flytten som är om ca 1 mån då lämnar man örnäset med delade kännslor är ju en trogen örnäsbo efter minst 15 år och en uppväxt där ...men va fan klipp navelsträngen nu hollen och dra vidare jag ser de som en nystart sen kommer jag ju granne med min älskade systerdotter som verkligen har vunnit hela mitt hjärta och lite till jag avgudar henne verkligen hon kan verkligen få en att känna värme och lycka så förhoppningsvis kommer hon att börja vilja vara hon mig mer och kanske till och med sova hos mig vem vet.. sitter just nu barvakt åt henne och givet är de pippi på tv :-) hennes mor och far fira 4-årig bröllopsdag idag grattis till er båda hoppas ni får många lyckliga år.. nu tycker Amanda att moster är tirist så jag måste lägga ner skrivningen för tillfäller man jag lovar att jag kommer att itllbringa många timmar framför min nya blogg. kram på er alla / Hollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0