TRÖTT TRÖTT TRÖTT

Ja gises vad jag har grus i ögonen har varit barnvakt till min underbara systerdotter sen igår kl 14,00 till idag 13,00 åh de är inte de att hon inte är värld allt grus i mina ögon för de är hon och mycket mer jag tämligen ÄLSKAR denna underbara unge..men när man inte riktigt är van att sitta och bygga lego 06,20 så är de ju en omställning haha men man överlever ju. Hennes mor och far fick en "upplevelse" i juklapp av mig och min mor och de var barnpassning över natten med bio besök och middag och de var uppskattat dom sov i mammas lägga så dom fick sova ut för första gången på 2 år de ni.
Annars i veckan har de varit lungt har varit och tränat lydnad på kronan de gick toppen körde fjärren fritt följ och ställande under gång sen hårda spår kanon bra gick de. Ska köra i veckan oxå nu känns de som att motivationen är på G så till tävlings säsongen är vi på topp..nu är de full fart frammåt.
3 veckor kvar till flytten oxå känns som jag kan börja på ny kula nu och de är nog de jag behöver är lätt att man stannar i samma gamla spår när inget nytt händer nu har jag mig själv i focus låter kanske ego men jag är 37 år så nu måste jag kunna ha de så utan att få gliringar av andra hur man ska vara och inte!! Nu ska jag till ridhuset och träna sen packa lite om jag orkar men ha de gott alla människor där ute tänk på er själva och skit i andra de gör jag haha
Jo Min collie Lisse fyller 9 år idag iden går GRATTIS BÄST COLLIEN MIN
en bild på min älskade systerdotter kommer lik sin moster i soffan


Kommentarer
Postat av: Emma

lätt lik dig i soffan men hon är iaf vaken. du brukar ju somna ;D HAHA..

2009-01-18 @ 18:27:33
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Linda m flock

Hej hopp

Grattis till Årets klassvinnare i appellen på Kennel Newstory ( måste du ju skriva om juh...)

Kramar från surran Kiwan med familj osom tycker de e dax träffas snart ;)

2009-01-21 @ 14:03:07
URL: http://www.newstorykiwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0