Sol och Kevin Borg

Nu har ju solen lyst med sin frånvaro ett bra tag men jädrans igår kom den fram fick kämpa hela morgonen men vid lunch vann den över målnen vilken halva luleå var överlyckliga för :-) jag Danne och David tog på oss vinterkländerna och begav oss ut på isen men så klart innan vi kom iväg var de ju massa tjorv...som vanligt david körde fast och vi for och tanka och vi skulle köpa korv och dricka men allt som vanligt när de gäller oss haha.
Danne och David tog skotern och jag pormmenerade och vi var ABSOLUT inte ensamma på gråsjälören men så hörtligt att se folk på skoter skidot skridskor och promenader våren är årets bärsta årstid!! enligt mig iallfall. här kommer några bilder och dom talar för sig själv tycker jag



bara njuta och hoppas på mer sådana dagar...

idag var jag med Maria S och Michelle och såg Kevin Borg så pinsamt lite folk jag trodde Luleå gillade han men hockeyn tog över stan illa Luleå :-) men jag hoppas verkligen att folk kommer på Luleå kalaset för denna pojk är så jäkla bra och ödmjuk alla hans fans fick komma till han och prata kramas och få en kort stund med sin idol..vissa höll på att svimma tårar kom på flickor ja så som jag själv var haha när de gäller en viss Joey T behöver jag säga mer...alla som kännde mig då vet vad jag pratade om och än idag får jag gåshud när carrie spelas men de har ju sina förklaringar haha nej man blev 20 år yngre på nytt eller hoppades iallfall men jag vet då en som kommer att sova got i några nätter och en mammma som kommer att få höra kevins skiva ett tag fram över.. men jag vet att minnerna Michelle har är oförglömliga och idag kan jag srkatta åt allt men då gjorde man inte de.
Nu ska ajg äta men ha de gott där ute så bloggar jag vidare någon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0