Ett tag sen igen..

Jisses vilken bus väder de har varit idag..de vräkte ner regn när jag skulle till jobbet..hmm då finns de inga kläder som håller tätt fick byta kläder 3 ggr på förmiddagen men tur som är så är jag ju ej gjord av socker..:-) Tog med indy på en cykle tur med en av jobbets tikar och han har ett flås som är över förväntan måste jag säga har ju gala hundar så de blir ju mest prommisar under våren och sommaren..men han höll bra tempo kan de bero på att han hade snygga Billan med sig kanske vem vet..
Lite bakåt hisoria...i helgen som var så var jag och ett par kompisar och spårade körde lydnad och uppletande vid arcus båda mina hundar gick bra i allt Diva fick oxå vara med trots att hon har ett sämre ben än en frisk hund betyder de ju inte att hon har en dålig hjärna ( inte dock alltid tåtarna går ihop!! men de är ju en beauceron och dom som har en sådan hund vet vad jag menar) hon är kanon bra i spåret alltså dumma diva som hoppade!! hade haft en bra spårhund där men inget ont som inte har nå  gott med sig ..då hade jag nog ej haft indy så de är nog bra ändå hahaha.
så de blev många timmar i skogen jisses.
 Hem fort för ett stort party väntade ju med mina galma vänner från ungdomens tid nu lät jag gammal va!! Sandra gjorde n sminkning och håret sen var de bara att dra iväg först till A-L och Lassie sen på festen jo visst pirrade de i magen men när vi kom dit så var de som att de var en vecka sen vis sågs sist så underbara människor jag ahr runt mig när man tänker efter de var SUPER kul jag och katta k delade taxi hem sent eller kanske säger man tidigt avgör själv 04,40 kom jag ham  hmm danne for till jobbet typ då hahahaha är de party så är de!! eller hur!!
hmm kanske inte den piggaste på söndagen men man överlever...på em kom emma och lilla ville och hälsade på de var super kul första gången harn var hos sin moster gull unge alltså kvällen blir som ni alla förstår LUGN. men en underbart rolig helg så de var värt allt .. nu är de nya fester att se fram emot eller...hur blev de?? ha de gott alla kramar / hollen




Moster och ville...


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Så fina ni är =)

2009-05-27 @ 20:32:40
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0