Sommar sommar sommar..

Nu är de ett tag sen jag bloggade igen men tiden rinner bara iväg för mig och de tycker jag bara är kul..Trivs som fisken i vattnet med livet just nu allt verkar gå min väg..jag tjatar om hur bra jag trivs på jobbet nu och jag säger de igen men jag GÖR verkligen de man utvecklas från dag till dag nu har jag verkligen förstått vad jag har för möjligheter att utvecklas och jag har verkligen klivit fram jag kan nog massa mer än jag trott...behöver nog inte be om hjälp för allt haha men är tacksam att jag har mina tränings vänner oxh stöttar och hjälper mig!!!! har ej gått och blivit galen nu hahaha men de jag menar är att de är skönt att få visa för sig själv att man kan :-) när man kan ha dåligt själ förtroende i de mesta gällande hund..nog om de..
I Fredags var de begravning för min farmor oj huga så lessen jag var trodde inte att jag skulle gråta så mycket men de var så rörande de var jätte mycket folk säkert upp åt en 70 personer då förstår man hur mycket hon har betytt för många i happis..nu är hon en ängel som vakar över oss.
Hon begravdes samma dag som min älskade Nellie fick soman in 2004 de sa min syster emma idag jag hade ingen koll på de men dom är lika vackar bägge två..
Till ehgen ska jag på nostagi fest hos fredde Bränvall alla vi som umgicks när vi var UNGA och oförstörda ska träffas över ett glas eller två jag lovar att de kommer att komma bilder efter helgen ska bli så kul..
Nu ska jag gå och koppla av framför tv har ej så mycket mer att tillägga som ni förstår ligger min egen hundträning på is tyvärr måste ta tag i de nu men i helgen ska jag och spåra med janne och ronja så då kanske jag får blodad tand igen men de visar sig ha de gott alla människor och var rädda om er

Diva myser i solen på vår baksida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0