Underbar helg

Måste bara få säga hur underbar helg jag har haft..i Fredags var vi ju ute med hundarna och myste i tjuvholmssundet som jag redan skrivit om ..kvällen blev lugn mådde lite illa igen..men vi såg tv och tog de lungt..lördagen började jag med en prommis på 70 min städade lite och funderade på vad som skulle ske solen gassade och de var klarblå himmel så inte vill man vara inne då hoppade in i duchen gjorde mig klar och for in till stan och shoppade,  hittade massa saker men höll mig ändå inom rimliga gränser tycker jag iallfall... for till svartöstan till mamma vi tog en prommis Lisse är så seg och trött få se vart de bär vägen för han...jag och mamma bestämde oss för att fara till mig och jag bjöd på 2 rätters förrätt blev tost skagen och varmrätten bestod av file med rotfruktsgratäng och sallad och ett gott rött vin till...jag och mamma surplade vin in till småtimmarna danne var irro haha vi hade tydligen prata högt men de tycker inte jag ....idag sön hmm skalle bang men tog de lungt och såg robinson sen tog jag och gick ut på baksidan och krattade så fint de blev nu ska jag bara ta bort buskar och plantera nå nytt  hitta mig utemöbler till ett bra pris och en ny matta från indiska sen är de party på min baksida.. Lite bilder från hegens spårning kommer här ha de gotta allihopa ..



Kommentarer
Postat av: Kiwan m flock

Grattis på ) årsdagen brorsan :) (dock en dag föresent men matte hade fullt upp)

Kram från oss alla till er

2009-05-09 @ 09:37:36
URL: http://www.newstorykiwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0