De händer mycket nu...

runt omkring mig tycker jag både bra och mindre bra saker men de är kul när de är possitiva saker iallfall tycker om fart och fläkt jag har pratat med Anna-lena idag hon har en underbar hund efer nellei och lisse blev rädd först när jag såg att hon ringde men de var inget allvaligt vi betämmde att vi skulle ses hon har ju blivit mamma oxå så då får man se hennes lilla tjej oxå sen LOKA min favorit hund i den kullen..
Träffade en kompis Anna Ivaska på kvantum idag oxå hon ahr flyttat tillbaka till Luleå så nu ska vi börja träna håll i er Luleåbor nu är de två till underbara beauceroner i stan...kul att se henne igen
Den har jag varit på sunderbyns sjukhus och träffat min Syster Emma som har blivit mamma till ern underbar pojke som ska hata Viliam fort fram med kameran innan dom for till Happis gud nu önskar man att hon bodde närmare jo lite sugen blir man ju när man ser dom små underbar liven..men hundar är oxå underbara haha

hör kommer en bild på han nu väntar klippning har shoppat lite idag oxå givetvis åt Ville (som jag kallar han) 




Kommentarer
Postat av: Cajsa

För det första får man väl gratta att dy blivit moster igen :) tråkigt att höra om Campa :/ Alltså hur grå om nosen var egentligen inte min hund? Liston är ju inte alls nå grå om man jämför med Lipton, som dock var några år yngre. Kolla in själv på min blogg så ser du hur grå han var. Kram

2009-04-05 @ 19:25:35
URL: http://cajsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0