Nu nalkas påsken

hej på er alla!! ännu en gång med brett mellanrum sen jag skrev nu får jag skärpa mig ..Allt lunkar på som vanligt har tagit tag i hundträningen och de går riktigt bra :-) tänk att han kan imponera på mig varje gång vi tränar haha.
I söndags var jag på kronan och tränade med Anna Ivaska och hennes två beauceroner  även  en happis tjej var där med sin schäfer coh tränade  så vi fick ihop en liten plastliggning den gick fint trots allt som hänt för indy under platsliggningen än en gång visar han att han är en super hund håller alla med ???....bilder kommer från den träningen..min kära sambo gick ett hårt spår med Diva och som hon aldrig gjort annat så tog hon de missade en apport så kul,
 hon hade nog kunnat bli en riktigt bra spår hund om hon ej varit så dum och hoppa tok maja men hon förgyller våra tillvaro iallfall haha
Idag har jag gjort nå som man inte ska göra när man älskar tervar jag var till Linda och fick se Kiwis 7 puppisar GISSES så underbart fina hundar blev som ett barn satt bara tyst och beskådade dessa varelser där får jag nog ångra att ajg ej tog någon men tillfället var inte rätt vill ej ha valp med diva sen har jag ju 3 hundar men ojoj vad fina Mr RÖD föll mig i smaken mest helt underbar!! Fick även tillfälle och äran att träffa Indys uppfödare Lena Ferm de var kul att får ett ansikte på indys uppfödare tack Linda för en UNDERBAR em du vet vem som ahar första tjing på Rödingen om dom nya ångara sig haha nu ska jag ge mina hundar mat och sen äta själv sen blir de en lugn kväll för imorgon startar jobbet 7,30 ha en trevlig Påsk allihopa kram



Kommentarer
Postat av: Åsa & Prinsessan

Hallåj!



Jaha du tyckte om Buddah som jag döpt han till. Jag kommer inte hälsa på dem som ska ha han men jag ska jaga dem med en blåslampa i baken för att se till att de sköter sig "skratt" Ha det gott vännen & vänta bara tills medicinbollen har kommit ut då ska vi träna i massor. Kram och ha en Glad Påsk

2009-04-10 @ 07:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0