Sjuk

Hur kul är de att precis ha börjat sitt "nya" jobb och så få magsjuka på dag 3 svar: INTE kul alls men så är fallet med mig jusst nu jo tack lite medlidande vill jag ha haha.
Våren är här men vi har massa jäkla snö kvar vad är felet ?? ingen snö till jul då man vill ha massa snö och nu när man har längtan till barmark så man kan börja spåra och träna hund ute ja då är de en jäkla massa snö...Nu skulle man bo i söder ,,men har jag ej flyttat i mina ungdoms dagar så blir de inget av de nu skulle jag tro..men min moster vill att jag ska komma och bo i enköping men huga för fästingarna är inte mina favorit djur precis,
Har ej så mycket att skriva mer än att jag har anmält mig till tävling i maj så pisken på mig nu att börja träna på allvar vill ju inte skämma ut oss pgr av att vi ej tränat nog iallfall hahah
Min älskade farmor har lämnar jordelivet på påskdagen hon skulle ha fyllt 94 år de är den mest underbara människa jag träffat på i mitt liv hon har betytt jätte mycket för alla i hennes närhet vila i frid älskade farmor du är en ängel nu de vet jag. Så en begravning väntar på en nu men jag vet att hon finns ibland oss fast hon ej syns..
En bild på hur jag har de när jag är sjuk och vill vila i fred...går de eller ?? ja bilden får visa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0