Gisses

Ja kan bara säga gisses vad jag har saker tycker att jag packar och packar men de tar aldrig slut ..idag ringde hon som har läggan på bjöx och frågade om jag villa ha deras disk och tvättmaksin jiiippi vad glad jag blev så skönt att kunna tvätta lite hemma. Nu längtar jag bara att få komma iväg, tänk på nästa torsdag kl 14,00 är allt över med denna lägga på örnäset har besikning kl 13,00 sen kan jag fokucera mig på den nya läggan på bjöx skönt!!
Händer ej så mycket förrutom städning och packning.
 Idag ska vi på 50-års kalas hos dannes moster sen går helgen åt ständning..kanske lurar jag någon att diricka vin imorgonkväll..:-)
Var på arcus i tis och körde lydnad med indy, gick bra bilder kommer sen han är bara så söt ska låta han vila nu han markerar lite fram hade sprungit efter pinnar förra helgan hosHenke och cissi och de tär på artrosen så är de bara han är ingen ungdom..och han blir galen när man kastar saker åt han, han river och stöter i med benen vid start och stop så nu ska detta förbjudas!!  Nu ska jag ta hand om tvätten och sen fara och köpa pressenter min svåger fyller år imorgon hur mycket ja.. de säger jag ej ha de gott alla där ute

Kommentarer
Postat av: Emma

Han fyller väl också bara 20, som jag? ;)

2009-02-06 @ 23:49:04
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bra att få flytten ur världen. Det är så kul att komma in i det nya.... Se nu till att fixa allt så vi kan sätta igång med lite träning medans jag kan röra på mig någolunda haha. Jag väntar på att få se ny frillan, när kommer den på bild???????

Kram vännen

2009-02-08 @ 12:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0