Jag älskar vinter!!

De är faktiskt sant finns de nå mysigare än när de nyper i kinderna och knarrar under skorna :-) har precis kommit in från en prommis på 1,5 tim med hundarna har varit på isen så mysigt.. när man går ut och går med hundarna så funderar man mycket både konstiga och djupa tankar kommer upp för mig.. idag tänkta jag på vänner, vad betyder egentligen vänner för människo?r ska man ha många olika vänner eller ska man bara ha få? varför tävlar människor om hur många vänner man har? är de inte så att få riktiga vänner är de bästa man kan ha, vänner som man vet att de är ens vänner som man kan lita på som man kan berätta allt åt gråta till skratta med göra saker med de är då så jag har de och är lycklig med de! har alltid haft ett stort kontaktnät och de har jag idag oxå, men riktiga vänner som verkligen är mina vänner vad som än händer är 3 personer i min omgivning tack för att ni finns. Dom personerna är min älskade syster ,Camilla och sandra ...sen har jag tappat kontakten med en av mina absolut bästa vän men så kan då gå i livet saknar henne så men jag vet ej vad som hände egentligen men hon finns i mina tankar..som oftast
Nog om de här kommer de bilder från dagens prommenad kram på er alla..




En bild säger mer än tusen ord.. fotade gjorde min syter emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg + bilder ;D

2009-01-07 @ 19:41:18
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hallåj! Välkommen till cyberrymden haha

Hoppas julen & det nya året ska ge skörd för mödan av all träning. Nu kommer du inte komma undan mig i sommar för jag kommer ju vara mammaledig och ska träna hund i massor. Många kramar från oss alla

2009-01-08 @ 19:04:55
URL: http://www.redgoblins.se
Postat av: Pappa Nio m flock

Hejja Helena.

Inte en dag för sent :)



Vi måste snart ta och träffas börjar bli alldeles för läääääääääääääääääääänge sen.

Pözz på nosen

2009-01-08 @ 20:22:01
URL: http://www.newstorykiwi.se
Postat av: Linda Kiwi & Nio

HA försökte skicka en kommentar nyss men den kom inte med???? Eller oxå får du två...

På tiden att du oxå finns ute i rymden. Lycka till på erat nya ställe och vi måste ses snart för det var alldeles för länge sen.



Kramiz från halvsyster med flock

2009-01-08 @ 20:25:21
URL: http://www.newstorykiwi.se
Postat av: Linda Kiwi och Nio

Hmm testar en tredje gång, kanske jag har för bråttom innan det publiseras, den som lever få se. Lycka till med flytt och ett framgångsrikt 2009. Kramizar från syster yster m flock

2009-01-08 @ 20:29:17
URL: http://www.newstorykiwi.se
Postat av: carin

Hej!

Satt och surfade när jag tröttnat på att plugga och hittade din blog! Det var ett tag sedan vi sågs. Indy är fortfarande lik min Imohr! Minns när jag rastade honom på Bergnäset och tittade upp och trodde att jag smått blivit galen och såg i syne när jag såg två likadana tervar! Henrik var ute och rastade Indy!



Carin

2009-01-09 @ 18:16:19
URL: http://www.kargalandetsetty.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0