Lördag

Tänk att tempen kan variera så mycket från ena dagen till den andra, vi har hafr -14 grader igår och idag är de +2 grader skumt..jajaj vi tackar och tar emot för vi ska nämligen bege oss till stugan idag med hundar och skoter och skidor, måste ju premiär åka för i år ..håll i hatten jag har varit och tränat lite med indy i går apportering och ställande tänk att de ska vara så svårt haha måste fundera ut nå bra sätt att få han att stanna fortare...,men jag har ju min egenpersonliga tränare och de är ju min kära syster yster så de ska nog lösa sig. Ska bli kul när vi flyttar till bjöx gud vad vi kan träna då. De som är bra med syrro är att hon är noggran i sin träning och säger rakt ut vad jag gör för fel visst hon kan bli irro men jag låssas som att jag inte märker de :-).
igår var de helt underbart väder ute solen var framme och visst känns de underbart man blir så glad ,hade givetvis kameran med på min prommis..jag for där och fotade med min lilla  kamera och var så nöjd då komer de en tjen med värsta systemkameran och värsta objektivet och så säger hon gud vad fina hundar får jag fota dom när dom leker ...ja stopade undan min lilla kamera disktet  i fickan och sa givet får du de, hon visade mig bilderna hon fotat GISSES vilka bilder hmm så nu tomten vet du vad jag vill ha i julklapp  i år...
Nu gott folk måste jag skynda mig men bilder från stugan kommer i dagarna och så imorgon är de träning på ridhuset för oss..mitt mål med indy i år är att vi ska täval högreklass spår och ha tävlat lydnadsklass 3 och fått första pris!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0