Trettondagen

Ja gud vars så skönt när alla dessa jäkla röda dagar är över jag älskar julen de är de absolut bästa som finns men sen kan de vara slut med helgdagar, nyår tycker jag är as jobbigt alla måste göra nå på nyår varför?? jag och danne har inte varit på fetst sen nyåret 2001 jo förra året men de var lungt de är så skönt att bara äta gott och ta de lungt de borde alla prova :-).
Idag har vi bara myst på än så länge vaknade typ halv elva sen ropade jag på emma och vi låg i sängen och surrade till ja nästan 11,30 då började magen att knorra hundarna hade varit på en prommis 06,00.. sen såg vi saltkråkan tänk att man inte kan bli för gammal för Astrid Lindgrens filmer dom är lika bra år efter år gång efter gång.. ska nog börja samla på dom åt Amanda och den lille som kommer i mars...
Hundarna känns trötta idag har varit och gått 50 min på isen fick stopa mig själv att inte gå långt idag, har beslutat att jag ska låta dom vila lite från prommisar idag.. har varit ute AS mycket nu i flera dagar..så min rygg är oxå slut...
sen väntar tvättis så trist men ett måste ibland..ska försöla mig på att sätta in en bild nu på bloggen vet ej hur de går men jag provar få se vad de blir för bild ..säkert på min systerdotter eller hundarna ..bild på mig kommer nog sen men de tar ett tag är inte så road av att bli fotat haha.. nej nu måste jag kila ska fixa lite innan tvättis kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0