Lång ledig

Nu har jag varit ledig sen fredag em midsommar firade vi i stugan som ligger i Sandön de var underbart vi tuffade in med båten vid 19,00 slog på grillen omg och hällde upp go dryck i glasen och njöt av havets lugna skvalpande vågor..De var bara jag och danne men de gör inget de är så skönt att bara vara ibland oxå går på 10 dagars ledighet så nu ska de njutas!!
Fick Sms av A-H att hon hade fått en liten pojke på självaste midsommar afton ett stort Grattis till hela familjen
På Lördag for vi över till "våran" strand men solen ville inte riktigt bjuda på sig så vi eller jag opch hundarna badade lite bara för att man ska bada på sommaren för varmt var de då inte... men Hollen är hollen ...vi gick sen över till klubbviken och väntade in Jossan och David som kom med stellan. Åter i stugan vid 17,00 lite vin ljuv musik och ännu en god middag var vad den dagen gav  söndag låg och läste på bron funderarde verkligen om man kan ha de bättre än så här men får sån sinnes ro att bara vara från stan inga måsten bara vara de är nog de min kropp behöver...hittade en viss mening med livet iallfall..hundarna stormtrivs ju här oxå men jag lovar att dom är klubbade när dom kommer in för natten...hem söndag ja egentlige vet jag ej varför men jag är ju så ibland.. Nu inväntar jag bara sol så jag kan fara och sola på stranden dagarna rinner ju iväg men egentligen är de ju ingen fara att jobba för mig för jag har ju ett ganska bra jobb på sommaren oxå hahah..
Har precis lämnat Indy hos Henek och Cicci fan de är inte kul han vill bara var med sin matte och jag vill bara vara med han vi är oskiljbara tänk den dagen han inte finns hujeda mig hur ska de gå...nej huga bort med sådana tankar!!!
Lite skönt med bara två hundar ibland oxå måste jag ju säga..nu mina vänner ska jag gå och äta men de kommer bilder oxå från stugan ha de gott och kram på er alla där ute



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0