Måndag!!

Redovisning av veckan..jag har jobbat mån- lör så de händer inte så mycket mer än att jag jobbade förra veckan igår sön var de ju mosrsdag min egen mamma var i stockholm och roade sig så de blev inget firande av henne igår men jag ringde och gav en liten sång åt henne i tel haha men imorgon ska vi fira henne för firas ska hon !!!
Var igår och badade med hundarna och jag plaskade i jag oxå JA de är sant hela jag till och med håret blötte jag de var riktigt skönt må jag säga bilder kommer sen Diva var som vanligt 100% laddad sen bar de iväg på kalas Dannes kusin fyllde  19 år hmm tänk när man var så ung då levde livet haha men då körde man ju bara på med högsta växeln i så jäkla kul jag hade då tur att man har fjått den tiden i livet!!!!!
Nu är man mer erfaren men dock finns de en del av mig som aldrig riktigt vill mogna men den delen är jag stolt över..
Denna vecka är jag ledig så jag ska försöka vila och komma in i icke stress perioden nu är jag stressad men har inget att stressa över egentligen ..idag har jag gjort så saker som skulle ha gjorts under förra veckan men bättre sent än aldrig..
Funderar på att fara på ikea på lör om min kära sambo vill följa med hmm brukar vara svårt att få med han har någon förslag hur man får en kille att haka på flera tim på ikea haha
Nu funderar jag på att fara till syrro få se om jag orkar annars blir de damsuga...hmm lär inte kul vi får se ha de gott alla där ute så höres vi igen .
Förresten har någon ett gamalt utebord till salu HOJTA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Kolla på blocket eller jysk finns det väl något hyfsat billiga..beror på vaddu ska ha för något? i trä eller plast? /syrro emma

2009-06-08 @ 00:29:54
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0