Slut på ledigheten..

Då hade man varit ledig 9,5 dagar hmm man jag har bara unnat mig njutning så jag ska inte klaga visst önskar man att dygnet hade fler timmar ibland men va tusan man hinner de man hinner..så är de i min värld iallfall.
Jag har mestadels varit med min syster och Amanda hon är verkligen en underbar människa 2,5 år och redan så säker på allt hon vill kan hon brås på sin mamma eller...???
Har som tidigar nämt att de är tävlingar på G men gisse då måste man ju träna :-) men kanske kan Anna N få mig att komma igång på jobbet.
Någon rolig fest är inplanerad men jag har ej datum men de ska bli av i sommar de lovar ja mig och mina vänner!! vinet finns sången finns men ledigheten är en bit bort::-)
annars så är de bara att haka på sommaren tycker jag för den är kort så alla ni där ute passa på att njut jag ska njuta samtidigt som jag tjänar lite pengar  inte illa va..
ha de gott alla där ute och lycka till med allt i hunderiet i sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0