Snart Midsommar

Vart tusan är sommaren?? de är nom många mer än jag som undrar de.. jobbar ju hela sommaren men jagätnker på alla som är ledig och sen får ju jag glassa i värmen trots att jag jobbar ...så givetvis vill jag ha varmt!!jag och A-K har planerat att börja gå upp för måttsundsbacken och träna lite på jobbet håll i hatten alla ni som befinner er i dessa trakter kommer att vara tungt som fan i början men de ger med sig de vet jag ju bara man kommer över första biten.
Vi har fått sommarens uppgiter på jobbet och de kommer att bli kanon kul nu har jag ett mål att jobba för och de gillar jag,..man lägger ner mer tid och fokucering på de man gör då iallfall jag detta passar mig perfekt..Har även anmält mig till 3 tävlingar inte illa va ??!! måste ju ta tjansen vet ju ej hur längen Indy orkar med tävlandet så för alla er som undrat JA vi ska tävla i år..
Är påväg nu till jobbet ska spåra med indy idag ev fjår diva oxå ett spår hoppas de hinns med hon  gillar verkligen de hon oxå...
Detta blev ett kort inlägg men bättre de än inget haha



Ha en bra dag önskar vi !!

Kommentarer
Postat av: Linda Kiwi & Nio

Tassar in och önskar er en trevlig midsommar, åer ner till fjållträsk och ska gosa med Nezzie valparna i vecka innan det är dax för Västerås och Frisa kurs för att avsluta med kennleläger :)

Ha de bäst å pussa på brorsan Indy

2009-06-17 @ 22:18:40
URL: http://www.newstorykiwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0