vart är sommaren??

Vart är sommaren vi är i mitten av juni och inte har vi haft många soldagar..har ändå hunnit med att bada 2 ggr vattnet är varmt men jäklar när man kommer upp, snälla sommar kom nu!! nu idag får ju alla barn sommrlov oxå jag hoppas verkligen att de blir en bra sommar  speciellt när man ska jobba hela sommaren leker med tanken att fara utomlads en vecka i augusti vi får se vad chefen och plånkan säger..är de dom som betämmer :-)

ina tankar idag går till alla ungdomar som tar studenten vilken härlig dag detta var man kännde sig uppfylld av olika kännslor och kroppen bara bubblade av längta till den stora där ute som man ej visste vad de var egentligen men som idag är livet...Jag önskar alla studenter LYCKA till i livet och ta vara på allt som livet  ha att ge...kloka ord från mig va..

Anna har börjat jobba på jobbet hon ska vara vikarie över sommaren..känns kanon kul med henne hos oss redan efter en vecka hoppas hon känner lika men de tror jag jag tror hon kommer kunna péppa mig att träna hund mer hon verkar energisk haha behöver en sprark där bak men ska nu i helgen snmäla mig till tävlingar då har jag nå att träna emot...hon har en aussie som är SÅ fin hade jag ej haft huste fullt hade jag nog kunna tänka mig han men nu är fallet annorlunda...
Indys första hundförare var och hälsade på han igår jo minsann nog känner indy igen han men när dom skulle gå ut och gå blev de litte ångestladdat inte ville han lämna matte inte så sööööt han kan vara men jag gick bara undan så fick dom gå i lung och ro..
helgen består av att umgås med släkt och vänner imorgon är de svartöstadagen så jag Amanda sytrran och mamma ska dit de är så mysigt för er som inte varit där passa på att kom!!!
Nu ska jag fara och bada hundarna och hadla gott tills ikväll ha de bra alla tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0