Snö snö snö

Jag tror helt enkelt att vi kommer att få vara utan sommar i år så känns de gisses vad vi har fått snö jag gillar snö men i måttliga mängder..
Nu har vi kommit i ordning i ny läggan..förrutom tapetsering och golvbyte så är de kanon fint vi trivs jätte bra varför  tog jag ej mitt pick och pack och flyttade tigare kan man ju undra men böttre sent n aldrig säger man ju man nu när jag far förbi örnäsert så känns de så fel nej tur att vi flyttade hade nog ruttnat fast där annars!!
Igår var jag och min mamma och emma på ikea och de nya köp centrumet i torneå JA givetvis var jag på Alko!! de är som att gå i den godaste godisbutik man kan tänka sig haha shoppade lös en hel del men hade hårda restrektioner hemifårn och jag höll mig inanför  ramarna så kanske får jag låna hans kort igen :-)
Amanda är fortfarande sjuk hon är inlagd på sunderbyn nu måtte de vända snart jag och alla anhörig mår jätte dåligt av detta hon är ju så liten och skör hur kan de komma sig att så såm ska måsta bli så sjuka?? må gudanra vara med oss nu så hon blir frisk saknar henne så hon och syster finns i mina tankar hela tiden (givet jojje oxå) snälla ni som läser detta håll tummar och tår för henne nu att hon blir frisk så moster kan fara och busa med henne:-)
annars händer de ej mycket hundträningen är i botten måste skärpa mig om de ska bli nå tävling i år momenten kommer ju ej av sig själv.. har jag förstått.
Ska börja jobba på f21 den 16 mars igen..ska bli kul att få göra nå fast de är en kortare tid hoppas givet på långvik.
de var allt från bevely bjöx ha de gott där ute kramar tiller alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0