Tisdag

Hej hopp alla vänner :-) Vem njuter inte nu ?? en underbar årstid väntar oss alla nu, jag bara njuter... Helgen som var flydde vi till stugan ingen  sol  bjöds de ju på men en helt underbar helg  iallfall ,
vi for till klubbviken på lördagen fick och fikade och sen tog vi en promis till baksidan av klubben hundanran var som klubbade sälar på kvällen de gillade hussa haha..
Sön em hade vi kalas för Krille som nu blivit tonåring tänk vad tiden går han var precis fyllda 4 år när jag och danne träffades åh herre gud då förstår man att man blir äldre men man ska vara glad att man får leva oxå trots att man bli äldre jag ser inte åldern som nå jobbigt däremot kan man ju önska att man var  nått år yngre men vill inte vara typ 20 igen hade en bra tid då som jag ej vill byta bort.. Vi firade även Celin som fyllde 2 år så otroligt gullig flicka och jag låg på plus sidan där i sön en vinkväll planerades oxå in med lillan (dannes kusse)
Har ju börjat jobba på F21 igen känns toppen idag har jag varit och åkt skidor med en av hundarna strålade sol och perfekta spår vad mer kan man begära..på em var jag och spårade..gick åt H-vete...men som träst är att de var inte bara för mig de gick åt pipan även mina andra kolegor var bitter på em...haha bara att ta nya tag imorgon då smäller de förhoppningsvis är ju svarare med hårda spår men de ska nog fixa sig jag och indy har lovat att dominera igen hoppas s glömer de hahaha
Indys första soldat kom och hälsade på idag indy blev glad men nog är de matte som hägrar högst må ni tro men kul att träffa Anton igen.
Nu återstår bara matagning och DH sen hopp i sägn för en ny underbar dag på jobbet imorgon jobbar endast 14 tim ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0