Våren är här eller??

Har precis kommit in från en lång prommis med jyckarna de är underbart ute trots att de blåser men de är verkligen vår i luften , nu börjar den årstiden som dom flesta hundägarna hatar :-) de är nu man bara vill ha korthåriga hundar och att de torkar upp fort ute men som vanligt när man är i de så går de iallfall. Man hinner glöma allt  grus i sängen i  soffan på golvet på allas mattor och i  bilen mm men vad gör de man älskar ju sina hundar ....som mina vänner som inte har hund inte kan förstår hur man står ut men jag är ej född till pedant :-)
Lite om jobbet så jävla kul att få komma igång att jobba var verkligen kul att komma tillbaka massa ny energi och massa nya hundar men min Trixa håller förata platsen fortfarnade :-) vi har under veckan haft de jävligt bra om man säger så den är nu man älskar detta jobb mer än något annat skulle aldrig byta bort de om jag ej hade behövt..har ju ej fast jobb men har sökt ett lång vikariat  så håller tummarna på de nu..var så kul att komma tillbaka..
Igår for vi till Boden och körde hund hade Trixa och jeino vi körde sök i byggnad och hårda spår så jävla kul...figgade oxå fick några nyp men så kan de gå hahaha.
Sitter nu och ska anmäla mig till några tävlingar vem vet kanska blir de Schäfer i sommar oxå :-))
Helgen går i tapetseringarnas tecken de blir åtminstone vardagsrummet ska blir kul att få klart någon gång sen blir de isenn om tiden räcker till finalen i Lets Dance är ju ikväll ja jag ser de när man ej har en kille som vill dansa så måste man ju sitmulera sig genom att se på dans iallfall haha jag hejar på Lajla Bagge!!!
Ha en trevlig helg nu alla där ute så höres vi kram

Kommentarer
Postat av: Cajsa Gard

Hejsan Helena. Tänkte bara säga att Lipton ligger inne på djursjukhuset sen igår. Han äter inte och det verkar som att ryggen smärtar på honom. (eftersom har går så dåligt). Ingen förändring till idag sist jag pratade med dom. Dom skulle ta nya prover på honom imorgon. Eftersom att hans lever värde ligger på 5,2, är det inte bättre tills imorgon så tar jag hem honom. Och har honom hemma ett tag, sedan blir det nog att tänka sig att ta bort honom. Vill inte att han ska lida. Men tänkte bara säga det så att det inte kommer som en chock om någon annan berättar. Kram Cajsa

2009-03-28 @ 13:21:19
URL: http://cajsaan.blogg.se/
Postat av: Cajsa Gard Rehnstrand

Hejsan Helena. Det är med sorg i hjärtat som jag berättar att Lipton får till himlen idag.

Dom ringde mig 09:45 från djursjukhuset. och sa att han hade kollapsat. Någon nerv i ryggen satt i kläm (trodde dom) Så han blev förlamad midjan och bak. Så han fick fara till hundhimlen. Kram Cajsa

2009-03-29 @ 14:39:40
URL: http://cajsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0