Ny månad ..snart sommar...

De är mycket som händer nu dagarna bara rullar iväg..men de är kul trivs kanon bra på jobbet nu vi är ett bra gäng gillar verkligen att jobba med ulrika. ...livet har verkligen fått en mening nu när jag får jobba igen. Känner att alla pusselbitar som varit på vift är snart på plats.
Idag är de helt underbart väder ska fara och spåra med indy och på utflykt med min sambo..han jobbar idag men slutar 14,00. 
Sitter just nu och lyssanr på Maxi Priest fan så bra musik reggie är man blir så sugen att fara lååångt här ifårn  sitta på en strand med en massa människor och en liten eld mysa på och bli berusad av musiken.... Jag är så tok galen i sån här musik de är sommar nu alltså..
Skulle även kunna tänka mig att fara ner till enköping på fest hos Anni hon är verkligen en människa som jag beundrar och trivs att vara runt..Vi är lik varandra i mycket..men vi är ju kusiner haha
Den 23 maj ska vårat gamla gäng träffas hos Fredde B för ett trevligt party hur kul som helst man träffar ju aldrig annars dom människorna konstigt när vi ändå bor i samma stad  de ska bli SUPER skoj. de är bara att fara ut på stan och köpa in ett nytt party stass tills dess :-)
Nu ska jag dra på mig kläder för att fara ut i skogen ha de så gott alla vänner och människor så höres vi snart igen kanske bloggar jag mer idag eller imorgon  kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0